H1r4 17 aylık bizde de var bu durum🙄 ve tahammül edilmesi çok zor bi durum aç kalıyor diye içim içimi yiyor😔 pedagog da, çocuk doktorumuz da bırakın yemek istemediğinde ısrar etmeyin, bir sonraki yemek vaktine kadar da yemek vermeyin dedi. Ağlayarak yaptırmaya çalışır ama sakin ve kararlı kalın dedi. Denedim bir iki gün yemediği nokta da “tamam anneciğim, doyduysan kalkabiliriz ama yemek vaktine kadar bir şeyler yiyemeyiz” dedim ara da dayanamayıp kuru meyve vs vermiş olabilirim ama oyalansın diye🙄 şimdi daha iyi en azından biraz soyana kadar yiyor sıkılınca kalkıyor bende ısrar etmiyorum. 🤷🏼♀️