Karas Kızlar bi kaç gün önce ikimizde nezle olduk demiştim denilenlerin bazısını yaptım, şimdi de öksürmeye başladı uykusundan uyandırıyor. Sırtına göğsüne bez ısıtıp koyuyorum falan ama nafile ıhlamurda verdim yok. Ne yapabilirim :( 7 aylık
Nsssmm90_ Karas Benimde 6 buçuk aylık grip oldu önce burnunu fln açtım ıhlamur içirdim gribi düzeldi ama öksürük başladı bizdede şimdi bakalım düzelmezse doktora göturcem
Ebrua3- Karas Tatlım geçmiş olsun maalesef tek çözüm antibiyotik evde ne yapsam da fayda etmedi doktora götürdüm ventolin ve antibiyotik verdi şükür düzeldik 💓 sende doktora götür bence ciğerlere inmeden
Meryem88 Karas bu akşam kaç kişi öksürük boğaz ağrısı diye post açtı. Çok geçmiş olsun aynı şeyi size de yazayım ben udi hindi ve kozalak yağlarını kullanıyorum çok şükür faydasını görüyorum. Havlu ısıtıp koymak düşündüğünüz gibi bebeklerde pek iyi değil aslında ani ısıya havluyu çıkardkğınızda ise üşümesine sebep olur. Zeytinyağını ılıtın. Sırtına göğsüne Br boynuna masaj yaparak yedirin. Buzdolabı poşetini yanlardan açın dip kısmından da başından geçirecek kadar açıp zıbın gibi giydirin sırtını ve göğsünü kapatacak şekilde dobra kıyafetlerini giydirin 2 gün öyle kalsın. Bu bebeğinizin göğsünü ve sırtını yumuşatacaktır varss balgamı atmasına yardımcı olur öksürük ve boğaz ağrısına da iyi gelir. Ben böyle yapıyorum.
tatlisert Karas benim oğlumda da öksürük vardı ve yutkunamıyordu. Boğazı beyaz benek olmuş antibiyotik kullandık geçti çok şükür. Size de çok geçmiş olsun. Bence doktora götürün yoksa ilerleyebilir.
Karas Pelinfeyza şuan uyuyor öksürükle uyandığında da gözü kapalı oluyor sanırım sabah verebilirim anca :/ dün verdim aslında olmayan öksürük çıktı peşinden
Yagz Nsssmm90_ burnunu nasıl açtnz bizde nezle olduk ama uyuyamıyo ememmiyo bebegim ne yapacagımı şaşırdm
Sonsuzmutluluk Karas bebek ve çocuklarda kullanılan Prospan öksürük şurubu var doğal bitkisel onu alıp kullanmaya başlayın ilerlemesin.benim kızım 2 aylkken hafif öksürüyordu doktorumuz bu şurubu önerdi artarsa öksürüğü bu şurubu kullan diye
Sonsuzmutluluk Karas rica ederim yeğenimde 3 yaşında oğlu hep o şurubu kullandırdı onun doktoruda bebekliğinden itibaren.sizinki 7 aylık olmuş bizim doktorumuzada her konuda güvenirim 2 aylık bebeğe öneriyorsa demekki zararsız inşallah iyileşir kısa sürede geçmiş olsun🌸