Kızlar 2 ay 9 günlük bir oğlum doğduğundan bu yana cook ağlayan gazlı bir bebek. Ama 1 haftadır gazında ciddi oranda azalma var ve kendi çıkarıyor artık. Bu arada gaz damlasi kullanmıyorum. Ana kucağına koyuyorum bayağı oynuyor etrafına bakiniyor elleriyle oynuyor. Rahat bir nefes alıyorum valla artik. Hep boylr gider mi acaba gaz olayı başa sarmaz inşallah. Birde siz de durumlar nasıl özellikle gündüzleri kaç saatte bir uyutuyorsunuz ve nasıl oyaliyorsunuz?