Tazeanne41 Kızlar 13 aylık kızım var kefir içirmek istiyorum hangi markanın kefirini önerirsiniz ve içirme sıklığı nedir bilgi verebilir misiniz
Kizimmmmm Tazeanne41 ben kendim yapıyorum. Ek gıdaya geçtiğimizde beri veriyorum. Bir gün kefir bir gün yoğurt şeklinde gidiyorum
asz Tazeanne41 güya içirecektim bugün itibari ile ama beceremedim galiba.onlarca video izledim bide.ilk kez de yapıyor ve içiyor olacağımız için(ben de dahil) doğru mu değil mi,bozuldu mu bozulmadı mı anlamadım bile.etrafta yapan da ,anlayan da yok ki göstereyim.
Birtosbikannesi1 Tazeanne41 Altinkilic iciriyorum her akşam. Tadını beğenip içmezse muzla falan tatlandirabilirsin.
Fatmacicek Kendiniz mayalama sansiniz varsa evde organik yapın derim. Ailecek içiyoruz oğluma da alistirdim . Şifa olsun .
zeynepzeze 6 aylığından beri içiriyorum şu an 18 aylık. Kefir çok faydalı bir içecek. İçeriği doğal olsun derseniz, en güvenilir marka kefir zadem. Ama her yerde bulamayabilirsiniz. 1 çay bardağı içebilir. Benim de kahvaltılarda olmazsa olmazımdır 😂
asz Asenana aynen canım yarın ilk işim o olacak.şimdiye kadar evde kendim için dahi almadım açıkçası o nedenle hiç bilmiyorum.çok sağol canım benim.
Cheddar Tazeanne41 7aylıktan beri her gün içiriyorum. Altınkılıç, baltalı marka kullanıyorum sadesinden