Ebrarrrr Alıştırma bardağı ve kaşık kullanıp memmun kaldığınız var mı özellikle kaşıkta çok kararsız kaldım
Gin Ebrarrrr ilk başlarda alıştırma bardağı olarak nuk kullandık, güzeldi. kaşık konusunda da wee baby’nin silikon uçlu kaşıkları işimizi görmüştü.
Waris Ebrarrrr alıştırma bardağı tommee tippee kullanıyorum çok da memnun kaldım hiç akıtmıyor. Kaşık da oioi ve aventin kaşığını kullanıyorum ikisi de çok güzel.
zeynepzeze Alıştırma bardağı chicco almıştım kaşık wee baby, oioi, mamajoo ama en güzeli wee baby yumuşacık 😂
Gin Ebrarrrr bebekten bebeğe fark ediyor sanırım. Birkaç ay kullandık biz maksimum, pipetli suluklara geçtik sonra. Nuk’un alıştırma bardağı başlangıç için çok güzel ama sonrasında kesmiyor, az geliyor çıkan su.
Ebrarrrr Waris aventin bükülen kaşığını mı kullanıyosunuz normal mi. Oioi alacaktım yorumlar da iyi değil yazmışlar
Ebrarrrr Gin ozaman alsam mı acaba bilemedim çok kararsız kaldım bende nuk düşünüyodum bide pahalı sonuçta 2 ay içinde o paraya değer mi bilemedim
Waris Ebrarrrr evet bükülebilir kaşığı kullanıyorum yeni aldım ama çok sevdim. Oioi için ben de çok araştırdım beğenmeyen çok var ama ben memnunum önlüğü hariç bütün ürünlerini kullanıyorum. Koku fln da yapmıyor.
uykutulumu35 Waris oioi nin önlüğünden neden memnun değilsiniz bende almayı düşünüyorum da kararsız kaldım 🤷♀️
Waris Ebrarrrr yok büyük değil. Tam bebeğin ağzına göre. Çok derin de değil zaten küçük porsiyon verebilirsiniz sadece.
Ebrarrrr Waris tamam çok teşekkür ederim bende tabağını almıştım kaşığınıda deneyeceğim ozaman bende 😊
Waris uykutulumu35 yok memnun değilim demedim almadım onu gereksiz geldi ki iyi ki almamışım. Kolluklu bir önlük tavsiye ederim yoksa kıyafet yetişmiyor🙈