ilkgozagrimmmm Sağol canım kilo kaybı olmadı İshal olduğu için ben beslenme düzeniw ekstra dikkat ettim. Poposu çok fena oldu bi kaç doktora gittim krem verdiler geçiştirdiler ishali de diş dediler neyse baktım 1ay oluyor ne pişik geçti ne ishal aldım çocuğu başka bir ilde doktora defi tahlil yapalım kana idrara kaka ya ultrasona bakıldı kaka da çıktı sorun .Korkulacsk birsey değil dedi doktor tabi rota aşısı olanlara iyi ki yaptırmışım bende