4 aylıkken yüz üstü dönmeye başladı benim kurtlu oğlum 5 aylıkken sürünmeye sürünerek istediği yerlere gitmeye başlayınca emeklemeyi geç keşfetti tabi komando gibi sürünmek daha zor olsada 😂 7,5 aylıkken tam emeklemeye başladı 8 de turunup kalmaya şuan 9+21 bulduğu herşeye tutunup kalkıyor sıralıyor tek elle tutunuyor merak çok ama cesaret fazla yok tabi bakalım ne zaman yürümek isteyecek herşey keyfine göre ilerleriyor yürüteç aldım ama fazla kullanmadı emekleyerek istediği yere gidiyor yürüteç çok engel oldu hiç sevmedi 🤦🏻♀️ Bakalım daha neler görücez 🙈