Kızlar bebeğim 17 aylık bugün denediğim ve 1 tatlı kaşığında bile etkisini gördüğüm bir tarif paylaşıcam inşallah işinize yarar bebişlerinize vermeseniz bile kendiniz için aklınızda bulunsun
1 adet kuru soğan
2 diş sarımsak
(bunları kavonoza doğrayıp atın ve üzerine 1.5 su bardağı kaynamış su ilave edip soğumasını bekleyin soğuyunca sarımsak ve soğanı süzün kavonozda suyunuz kalsın)
Ardından bu suyun içerisine "🌸1 tatlı kaşığı tarçın 🌸1 çay kaşığı toz zencefil 🌸3 adet karanfil ezip atın ve son olarak 1 limon suyu ve 3 yemek kaşığı bal ekleyin.
Doğal öksürük şurubu oluyor ve bir kere vermemle oğlumun hırıltısını söküp attı sanki çok şükür. İlaç kullanmaktansa doğalından yanayım sevgili anneler sizler 1 yemek kaşığı içebilirsiniz ama bebişlere ağır gelmesin diye 1 tatlı kaşığı yeter