Esmaaaclk Bebeğim 6 aylık olacak bebek arabası arıyorum ama bi türlü karar veremedim. Memnun olduğunuz ürünler nelerdir yardım eder misiniz 🌸
Arasannesi Esmaaaclk peg perego book plus 51 her anlamda cok memnunum.cok konforlu bir araba,hem de pratik
Duygu-Y Esmaaaclk tek elle katlama katlanınca küçük ve hafif sürüş çok kolay manevrası vs. İnternet sitesinden bakabilirsiniz yada trendyolda da satışta. Anne bebek çantasını kullanıyorum aynı markanın ürünlerinden memnunum kumaşı vs tavsiye ederim
Sevgilimmm Anne80 @Hmy merhaba. Internetten baktım ama göremedim tam olarak Kraft tango mu modeli . Çıkmıyor bir türlü
Duygu-Y Esmaaaclk tek eksiği çift yönlü olmayışı ama bebeği görebileceğin gözlem yeri var zaten 6aylık bebeğin benimki de 4,5. Bende araştırırken çift yönlü olsun istemiştim ama çokda gerekli değilmiş
Anne80 Esmaaaclk kabinlerde çift yönlü bende hiç bulamamstm ama krafttan memnunum hem çok hafif az yer kaplıyor açma kapama kolay bi kucagımda kızımı diğer elimle arabayı merdivenden indirebiliyorm tekerler cok güzel hareket ediyor dönüşü filan cok güzel arkadaşımda da pier cardin cassual sanırım böyleydi yazılımı ondan var o da memnun kraftla aynı özellikleri
Annesi00 Esmaaaclk merhabalar ben maclaren quest arc 2019 aldım, 6kg ağırlığında araba, bu bile bana ağır geldi iyi ki hantal bişey almamışım. Tek hamlede açılıp kapanıyor. Ayakkabı dolabına giriyor bızım☺️ Çok aşırı memnunum☺️ Kabin boy diye geçiyor.
Sida Esmaaaclk evet biraz pahalı fiyat olarak ama çok kullanışlı bir araba iki çocuğumda da kullandım çok memnunum
Nebihe4 Esmaaaclk pierre cardin yeeho aşırı güzel kabin tarzı katlaması açması taşıması çok kolay kaliteli yağmurluğu rüzgarlığı herşeyi var kumaşı çok guze
Esmaaaclk fatosguler41 bebeğim küçükken bende düşünmüştüm de sonrasında çok ağır oluyormuş diye vazgeçtim ☺️