Hiramerve6
Merhaba arkadaşlar benim kızım 9 aylık 7.5 aylıkken alt iki dişini çıkardı şimdide üstten çıkarttı birtane fakat üst ön dişi değil ön dişin yanındaki kesici dişi çıkardı normalde üsttede önce önleri çıkarması gerekiyormuş sizce niye böyle oldu önlerde çıkarmı ki başına gelen varmı