Berenimo Merhaba. Çakmak ve Çamlıca Erdem hastanesinde önerebileceğiniz bir çocuk doktoru var mı acaba? Kızımda beain alerjisi var. İyi bir doktor arıyorum. Şimdiden teşekkür ederim :)
Kbrunl Berenimo geçmiş olsun canım ben dudullu da hekimler tıp merkezi var oraya gidiyorum doktorumuz Vehbi bey çok memnunum bir de Ahmet batu var ama sanırım bakmıyor artık hastalara yaşından ötürü