Kızlar merhaba şuan aklıma takıldı 1yaşında oğlum var 2. Çocuk kesinlikle dününmüyorduk eşimle adetim bir kaç gün gecikti bende korona olmustum belki o etkiledi diyip adet söktürücü içtim düzenli bir şekilde bir paket sonra bulantılarım başladı test yaptım çift çizgi çıktı son adetime göre gebelik 7haftalıkdı ama kese ve benek görünmedi bir hafta sonra göründü geriden geliyor dedi sizce bebeğe zarar vermişmifir doktora sordum bi zararı olmaz dedi internette okudum bebeklerde sakatlık olabilir yazıyor başına gelen oldu mu