dml_dmr_45 hiç yaşamadım meme reddi. 5.ayımda olmuştum gayet normal emzirmeye devam ettim. Ama yediğime içtiğime her zamankinden daha fazla dikkat ettim, tetiklemesi için bebeğimi daha fazla emzirdim ve çok daha fazla su içtim. İlk 2 ay adetim çok geldi. Hem yoğunluk hem de uzunluk olarak. Ağrı doğumdan önce de yoktu sonra da yoktu. İlk başta aralıkları çok uzun oldu, iki adet arasında 35-32 gün oluyordu, sonra erkene çekmeye başladı derken şu an 13 aylığız ve düzene girdim diyebilirim 🤗