Ezgi22 Merhaba arkadaşlar kızım 4 aylık 5. 500 kg doktor kilo alamadığı için raporlu olarak bu mamayı verdi kullanan ve duyan var mı bu mamayı acaba?
SinemB Ezgi22 ben kullanıyorum 1 ay kullandım bitti 2.aya geçtim etkisini bu ay görmedim aşırı iştahsız sünnet enfeksiyon derken hiç kşlo almadı vitamin desteğine başladık şimdi toparlamaya başladı 7 aylık
210719 Bizde kullanmaya başladık 1 ay olmadı daha etkisini göremedik diş çıkarıyor ondan heralde 1 yaşında bizimki de