Kızlar selam herkese. Başlıkta göründüğü gibi gözümle alakalı bir sorunum var. Evlenmeden önce gitmiştim doktora kirpik dibi iltihabı demişti, damla verdi ama birşeye yaramadı. Bu üç gündür kötü yine gözlerim, yanıyor kuruluk var ve iltihap gibi bişeyler var gözümde. Sabah kalktığım zaman gözlerim kuru ve afedersiniz baya çapaklanmış oluyor. Doktora randevu alamadım sıra çok. Bilen yaşayan var mı acaba, evde ne yapabilirim ? Çok canımı sıkmaya başladı bu durum