Ozgeruya kızlar sizce ne bu egzamamı yada sürekli yıkamaktanmi oluyor bide cok kaşınıyor diğer elimdede az var
asz Ozgeruya suya çok giriyor haliyle ellerimiz ve soğukta olunca kuruyup çatlıyor böyle oluyor.vazelin iyi geliyor canım.
Songul1996 Ozgeruya ondan oluyor benimde cok olur vileda kullanmiyrum hic hep elimle siliyorum yerleri bazen o kadar kötü oluyor ki kaniyor
Ozgeruya Songul1996 asz aynen bnde hic vileda kullanmiyorum bide kızımın toza karşıda alerjisi var hep bez elimde
Ozgeruya Minemmm gece gündüz kaşınıyor cildiyeci bulamıyorum ya bazıları ayrılmış bazilari 1 ay sonraya veriyor
Ozgeruya Minemmm ozel hastaneler dolu 1 ay sonraya veriyor ozel muayenesi olanlarda pahali bilmiyom nolcak