Pedagogbiranne Doğum yaptıktan 6 ay sonra regl oldum, 7 subatta, şimdi 26 mart oldu hala olmadım gecikme olması normal mı? Tecrubelianneler bir bakabilir mı lutfenn
Minikelebek Pedagogbiranne ben doğumdan 3 ay sonra regl oldum normalde hiç gecikme olmazdı ama 2.reglim 10 gün falan gecikti canım. Doğum sonrası düzensizlik olması normalmiş, zamanla düzene girecektir merak etme
Prens0205 Pedagogbiranne 1 yıla kadar normal düzensizlik ama korunma konusunda bir şüohesiniz var ise bir test yapın
Purple13 Pedagogbiranne benimde 7. Ayda geldi. 8. Ay atladı 9. Ay çok geldi. İlk 1 sene normalmış düzensizlikler. Doğum yapalı 15 ay oldu ara ara değişiyor günler. Şüpheniz varsa o ayrı tabi
Pedagogbiranne Purple13 icime su serptiniz tekler, şüpheli durum yok neden böyle olduğunu anlayamamıştım