Sarikuzumalp Kreş gibi yerlerde menenjit bulaşım oranı yüksek olduğu için kreş gibi yerlere menenjit aşısız gönderen var mı. Şuan oyun okuluna götürüyorum oğlumu nimenrix yapıldı ama bexerolar daha yapılmadı o yüzden biraz endişe duyuyorum
gigibjk Sarikuzumalp nimenrix zaten 1 yaş sonrası tek doz yeterli diye biliyorum hemşire demişti banada bende tek onu yaptircam
Sarikuzumalp gigibjk biz 13.ayda yaptırdık ama asıl koruyuculuğu olan bexero tek başına nimenrix korumuyor yani tek doz oldu bitti yok malesef ya o yüzden korkuyorum
gigibjk Sarikuzumalp ulkemizde orta riskti menenjit bunu biliyorum alalh korusun bebeklerimizi ama tek doz yeterli drum ve hemşire bu bilgiyi verince sakınca görmedim rota aşılarını da yaptırmıştım aşıları asla aksatmam
Sarikuzumalp gigibjk ay çok şükür içimi rahatlattınız. Amin amin inşallah 🙏 hemşire 12.aydan sonra nimenrixin tek doz yeterli olduğunu söylemiştir mutlaka. Önceki aylarda dozu daha fazla. Bilginiz olsun da bexero yu kaçırmayın ❤️ aynen aşılar iyiki var hayat kurtarıyor 🙏
gigibjk Sarikuzumalp bexero düşünüyorum gelen yabancı uyruklular yüzünden ne yazık ki yoksa b tipi ülkemizde yoktu hic ama tek doz olan nimenrix cok geniş 4 virüsü kapsıyor tsk ederim 🙏