4 aylık oğlumu kundaksiz uyutamiyorum çünkü elini bulunca hemen parmağını emiyor bende bu şekilde uyumasını istemiyorum doğduğundan beri emzik vermeye çalıştim ama tutmadı gün içinde de parmağını emiyor gören herkes elini çek alışmasın damağı bozulur falan diyolar sizce ne yapmalıyım çok üzülüyorum 😔😔