Şuan ki sorun evimiz kira kayınvalidem ortanci eltim le yaşıyor eltim evine gidicek kaynanamin maaşı yok bize gel diyorum gelmiyor evini bırakmak istemiyor evi sobalı ben hiç yaşamadım sobalı evde ve köy içi gezmeye gittiğimiz de bile laf söz oluyor taşınsak neler olur düşünmek istemiyorum para vermeye gücümüz de yok iki elti de oturdu ben direk ayrı çıktım… Aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsen bıyık 😥