Kızlar merhaba kızım 6 aylıkken enzimleri yüksek çıktı . Kulak enfeksiyonu in antibiyotik kullanıyorduk . Doktor bu sebepten olabilir dedi 1 hafta sonra tekrar bakalım def tekrar kan verdik 40 basamak düşmüştü şimdi ayda bir kan veriyoruz her seferinde 10 10 bazen 20 20 düşüyor ama hala referans aralığından yüksek . Neden olabilir sizce ? Başına gelen var mı ?