Balaailesi 3 ay 2 günlük bazı zamanlar çok az kusma oluyor bazende çok kusması oluyor sizce normel mi nasıl baş ettiniz yardımcı olurmusunuz?
bus1 Balaailesi Benim bebeğim de 3 ay 1gunluk resflusu vardı ama çok şükür azaldı şuan günde iki kere en fazla 3 kere kusuyor
tavsaninannesi Balaailesi üst üste çok emdiği zaman oluyor bide gazını tam çıkarmazsa oluyor bazı günler gazla birlikte kusuyor ama genelde emdikten sınra fazlasını çıkarıyor 3 ay 12 günlük hep böyleydi