Kullandığı ilaçlardan dolayı biberon verirken ağlıyor ağzını kitleyip beslenmek istemiyor kızım zor bela veriyoruz ama aldıktan sonra süt olduğunu anlayınca gayet iştahlı içiyor. Ek gıdaya başlayacağım ama nasıl olacak bilmiyorum çünkü ağzını açmıyor böyle durum yaşayan var mı? Yada ne yapabilirim alışması için artık sinirlerim bozuldu