Hifanurunannesi
4 günlük bebegim var kızlar. Dün ikili elektrikli pompa aldık. İlk sagdıgımda her iki taraftan toplam 30 cc cıktı bugün sabah denedim emzirmeden 50 cc cıktı öglen denedim 80 cc çıktı. Sizce nasıl iyimi bugünküleri vermedim emzirmeye devam etttim. 50 ile 80 i birlestirip buzluga attım çalıştığım zamanlar için. Günde kac kere sagmak gerekir ?