Birde su ısınsın diye ocağı açtığında arada bir parmağını bandır çok yakmayacak seni hemen al kat mamayı sonrada çeşmenin altında çalkalayarak soğutabilirsin hem karıştırma işlemini hemde soğutma işlemimi yapmış olursun daha pratik oluyor . Mamanın çözünmesi için az derecede sıcak su şartmış ılık değil