Merhaba sevgili anneler. Tecrübeli annelere sormak istediğim bir şey var. Kızım 3 ay 19 günlük bir ara gazdan çok çektik sanki artık daha kolay çıkarıyor gazını. Geceleri emzirdikten sonra gaz çıkarmadan yatırsam rahatsız olur mu buna nasıl karar vereceğime emin olamıyorum