ebruaren
Kızlar ek gıda durumunuz nasıl? Bizde bır duzen yok oyle kasık kasık yedıgı de yok benım cesıt cesıt yaptıgım da 😬yanlıs mı yapıyorum bılmıyorum.acıkcası emmeyı de bıraksın ıstemıyorum ıstahı da azaldı! Fıkır verın lütfen sız ne durumdasınız?