Bebegim 17 aylik olmak uzere. 1 ay oncesine kadar hersey cok guzeldi disari cikardik ozgurce dolasirdi odasinda bensiz 5 dk bile olsa oynardi vb yani iyiydi aramiz. 1 ay once kaynanamda kaldi 1 gun. Ondan sonra beni birakmamaya basladi cok pişmanım 😒 aslinda ara ara kaliyordu ve cok mutluydu benle gelmek bile istemiyordu bende o istiyor kyfi yerinde diye rahat davrandim.
Ha bide son zamanlar esim hep calisiyor hep yalniz bakiyorum her yonden zor bi bebek bu ara hic bisey yemiyor bende yoruluyorum arafa bi sesim yukseliyor istemeden 🙄🙄
Her neyse bu durumu nasil duzeltecem duzeltmek mumkun mu ne yapsam ki bilgisi olan var mi cok huzursuzum 🙄🙄