tosbikannesiii Kızlar göğüs ucum yara oldu neden bilmiyorum doğumda bile sorum yaşamamıştım bebeğim emdikçe ciğerim parçalanıyor ellerimi ısırmakta öldüm geçmesi için ne yapayım
Mom088 tosbikannesiii lansinoh krem kullandım ben. İlk günler ağrı olmadı sonradan başladı krem inanılmaz rahatlattı beni hem silmeye falan da gerek yok bence biran önce alın
Merlinlin tosbikannesiii ilk günler uyanıp emecek diye ağlıyordum 😂 annem şok olmuştu kızım delirme diye 😂 sonra aventin silikon kapağını hediye etti emzirme danışmanım sağ olsun. Zeytinyağı sürüp onu taktım hep. Lansinoh işe yaramadı bende. Bi süre sonra memeyi de almaya alışınca iyileşti. Emzirmek müthiş bişi oldu benim için. Simdi de kısa emme başladı onunla uğraşıyorum. Ama geçecek siz vazgeçmeyin lütfen. Emzirmenin böyle mutluluk verici olacağını o zaman tahmin bile edemezdim ağlarken yani 😁
yaas511 tosbikannesiii lansinoh krem kullan o göğsünü sağ sütünü diğerinden ver birkaç güne iyileşiyor vermeye devam edersin
Deletedmom5284 tahinin üstündeki yağ bana çok iyi gelmişti buzdolabına koydum soğuk soğuk sürdüm iyileşti
tosbikannesiii Mom088 Onu doğuma bir ay kala kullandım hiç çatlama falan olmadı şu an bebeğim dokuz aylık niye yara oldu anlamadım
Merlinlin Mom088 bana da lansinoh yaramadı. Doktor da onu Doğumdan önce kullanacaktın dedi 🤷🏻♀️ Aldığım gibi kaldı maalesef. Herkes farklı işte ne bileyim. Bana zeytinyağı iyi geldi, sık duş bir de çamaşıra ya da göğüs pedine temas etmemesi.
Kizceler tosbikannesiii Bir elmayi ikiye böl ortasini meme ucu kadar oy göğsüne koy emzirecegin sirada cikar sonra yine koy ben üç cocugundada yaptim gecti ins sanada iyi gelir
Tubis5712 tosbikannesiii herşeyi denedim yarılan göğsümü göz teramicini iyileştirdi kesin dene ama sağım yaptım güzelce temizledikten sonra 3 4 günde iyileşti hiç birşey kalmadı
Fatma2772 tosbikannesiii kaynanam ayva çekirdeği ni iyice dövüyor sonra birazcık su ile krem haline getiriyor iyi geliyor deneyebilirsiniz