Alinduru ogrtmnannee bu konuda doğru yorumu doktor yapar bence. Çünkü çocuğun durumuna göre değerlendirilir. Benim kızım alerjik bir bebekti o yüzden hep farklı değerlendirildi o yüzden kime göre neye göre doğru veya normal ya da değil ben bilemem açıkçası 😊
Hhhmmmsss20 deren123 ay benim kızım da 4 aylık oldu kontrolde 300gr almıştı sadece. Moralim çok bozulmuştu. Birde süt alerjimiz var bizim. Allahtan doktor iyi sıkıntı yok dedi. Sizde öyle deyince rahatladım valla