HSena Sevo34 lohusayken pozitif çıktım maske kullanmadım emzirmek için aynı odada uyuyoruz sonuçta ne kadar uzak kalabilirsiniz ki ilaç kullanmadim bol meyve yedim
Defnem20 3 hafta önce atlattım. Biraz zor oldu benim kas ağrım eklem ağrım kuru öksürük vardı. Bol hol sıvı bitki çayı tükettim. Yedim içtim boş bırakmadım midemi tat ve koku alamama rağmen. Odanızı havalandırın sık sık. Geçmiş olsun.
Sevo34 Defnem20 tek bakıyorum çocuğa ne kadar uzak durabilirim bilmiyorum :( henüz test yaptırmadım sadece şüpheleniyorum :(