DoruKalpp ilk küvezden çıktığında süt aspire etmişti ama aspirasyon mu nöbet mi bilinmediği için içimde hep kuşku vardı, ve bir nöbetin illa kasılma şeklinde olmayacağını söyledi dr. yakından gözlemledim çene titremesi(normal olduğnu söyledi dr) uyanıkken göz kayması, ve sadece uyurken sıçrama hareketi( kollarını iki yana açma) bu sebeplerden götürdüm.Kundak kesinlikle istemiyor uyumuyor öyle. Sanırım eeg lerden sonra içim rahatladı ve işi kundağa bağladım:) darısı başınıza inşallah 🙏