Fevziyeakdmr fışkırtarak kusmuyorsa sorun yoktur canım. O dönemler kusmalar normal hatta gündüz de kusmaya başlayacak . Fışkırtarak kusma oluyorsa ya reflüdür yada midesini üşütmüştür. Doktorum böyle bir sorunla gittiğimde az az ama sık sık emzir demişti . Sizin durum bana normal geldi ama devam ederse bi doktorunuza danışın