Merhaba🙋♀️
COVİD-19 un yeniden alarm verdiği dönemdeyiz.
1 seneyi aşkın mücadele ettiğimiz bu virüs psikolojimizi ve toplum sağlığımızı yeterince bozmuş durumda.
Buna rağmen hala corona virüse yakalanmamıș insanlar da yok değil.
Peki yakalanmayanların sırrı ne?
Nelere dikkat ediyorsunuz?
Nasıl besleniyorsunuz?
Sosyal mesafeye, misafirlige, avm vs gezmelerine ne derece dikkat ediyorsunuz?
Biz Ekim ayı civarında yine aynı bu zamanki gibi İstanbulda alarm verdiği bir dönemde yakalanmıştık korona virüse.
Malesef ablamin düğünü olduğu için, düğüne katılmasak da kendi aramızda mecburen hatır gönül meseleleri yüzünden kutlamış ve virüsten nasibimizi almıştık.
Hastalik sonrası sosyal mesafenin önemini bir kez daha anladık ve o gün bugündür misafirlik başta olmak üzere son derece dikkat etmekteyiz sosyal mesafeye.
Umuyoruz ki ikinciye yakalanmayız bu illete…