Kizlar yardim 20 gun oldu dogum yapali makatim aciyor bende dikisten kaynaklidir diyordum makata dogru yandan kestiler kendiliginden yirtik olmadi bebek biraz iri oldugundan hemsire karnima bastirmisti o baskidan kaynakli sanirim basur oldu findik buyuklugunden dikisimin hemen altinda sislik var makatimda bu gecer mi yoksa doktora gidip tedaviyemi baktiriyim bana yardim edin totom aciyor 😭😭