ipekkizimm Gorkeminannesiii bence bi deneyin ilk baş farklı geliyo ama alışırsınız bir de kalibi 1 beden kucuk ona gore alın deneyecekseniz😊
ikiKudurukAnnesi Gorkeminannesiii yaa eşim kilot bez almıştı ama inanılmaz lastik izi çıkıyor o yüzden kullanmadım bile duruyor öyle ben Çırtlı kullanıyorum
Elfydr Gorkeminannesiii vallahi bana hediye geldi primanin bastan off bunu nasil kullanicam dedim ama cok memnun kaldim. Belki bundan sonra hep kilot bez alirim .