Balbebek10 Kızlar selam 4ay 16 günlüğüz sanırım bebeğim grib olacak serum fizyolojik ve sık beslenme yapıyoruz önleyici veya giderici yöntemleriniz neler faydasını gördüğünüz
Minikpandailay Balbebek10 odayı havalandir sürekli. bide baş ucuna soğana karanfil saplayip koyabilirsin ben öyle yapıyorum. Kızım grip olduğunda burnu tıkandığı da serum ve siringayla temizliyorum sonrasında aspiratörle cektiriyorum.