YigtnAnnesi uyku rutininde banyo vardı yaptırıp uyuturdum ilk yıl işe yaradı. 1-2yas arasında banyo yaptırıp uyutmaya calışınca uykusu kactı şimdi iki yasında bazen banyo yaptırıp yatırıyorum sanırım biraz kolay uyumaya basladı. Bide doktorum kızmıştı sen eskileri dinlemiyon mu cocuk banyo yaptırıp uyursa vucut ısısını degiştiriyosun kışın hasta olur demişti bi kac kere bu yüzden hasta olmuştu. Bende sabah kahvaltıdan sonra yaptırırım dıları cıkacaksamda eve gelince yaptırıyorum artık. Bide hergün yıkardım kışın 2-3günde yıkamaya basladım. Bi kere burnu aktı mı atlatamazsa hava aldı bi kac defa artık pimpirikliyim. Bir bucuk sene olacak cocuk doğru düzgün hasta olmadı iki kere burnu aktı 2gün bu kadar çok şükür🙏 Eskileri dinlemek lazım tabi bazen😃 yaz gelsin hergün yıkarım uyuturum gene😃 ben cok pimpirikliyim artık odasında derecesi vardır ona göre ısıyı ayarlarım sürekli enseyi gögsünü kontrol ederim. Ama kar yagmurda olsa hergün sokaga cıkar toz toprak oynar.