Kelebegimm daha yeni ek gıdaya başlıyorsunuz. Önerim, şekerli şeylerdense önce sebzeleri denemeniz. Hele hele paketli ürünleri eve sokmayın. Herkes elma rendesiyle başlarken ben kabak ıspanak gibi sebzeleri tercih ettim. İçlerine havuç et suyu yada peynir altı suyu koyunca güzel oluyor. Daha sonra meyve denemelerine geçtim.
Zaten şuan tadım yapar, doyumluk yemez. Doyumluk yemediğinden kilo aldıracak şeylerdense faydalı şeylere önem verin.
Kof kiloya gerek yok. Zayıf olsun, belki bebeğinizin tipi öyle olacak. Sağlıklı olsun yeterki.
Yoğurt güzel şey. Yoğurdu taze taze yapıp yedirin bol bol.
Sağlıklı günler..