Narebebek Kızlar merhaba 1 aylık kızım var bacağında titreme oluyor altını bağlarken oluyordu genelde ama normalde de olmaya başladı böyle bi durumla karşılaşan var mı yada bilgisi olan
Btlbrssk Narebebek bizim de o aylarda oluyordu doktora sorduk normal büyüdükçe geçer dedi ve öylede oldu geçti
Ssedaa Narebebek benim bebeğimde de vardı ilk 6 ay normal denildi 6 ayda geçti sonrasında yine olmaya başladı nörolojiye götürdüm video çektim normal dedi doktor. Sizde götürebilirsnz
Browni_61 Narebebek arada bir bebegm kucagmdaykn titriyo gunde en az 1 kere cok nadir ama 2 ay 22 günlk