ecemakca mama verirken aynı zamanda meme de verin reddetmez bence .ben Sezeryan oldum 4 gün nerdeyse emzirmedim sütüm gelmiyordu kabul etmiyordu da zaten .hep biberonla verdi hemşireler eşim falan mamayı ama zorladım sonra ben göğsümün ucunu zorla ağzına soktum bıraktı tekrar tekrar denedim .alıştı emiyor şimdi.yani mama+meme olursa reddetmez