ecemakca Bebeğim 2 buçuk aylık 2700 doğdu. Suan 5500 doktor yavaş kilo alıyor dedi mama vermelimiyim. Her iki saatte tek göğsü emiyor beş dakika. Endişe duymaya başladım mama da vermek istemiyorum memeyi reddeder diye
Tugcesilam ecemakca bence iyi kilosu neresi az bnm kızım 2820 dogdu 1 haftada 2500’e kadar düştü 3 aylıkken 5700 kiloydu
Cookanne ecemakca benim cocuğum yanı kiloda doğdu şu an 3 aylık 5500 gr. Yani bence doktorunuzu sorgulayın
turansmom Woody Hastayım sanaa. Kafalarımız hep aynı çalışıyor, tam yorumu yapacaktım benden çok yaşayacaksın😂😂
26262626 ecemakca bence mama verme. Benim 2370 doğdu. 3 aylık . 5500 kilo doktor maşallah doğum kilosuna göre kilosu iyi dedi.
SweetPaw ecemakca Bence mama vermeden önce ilk yapmanız gereken şey doktorunuzu değiştirmek anne sütü dostu bir doktor bulmak
twinsmomYY ecemakca hesaplamama gore gunluk 37 gram aliyo ve buda doktorlarin soyledigine hore cok ideal. Eger 3 saatte 1 cisli veya kakali bezi varsa bence sorun yok. Ben oyle takip ediuordum. Iciniz rahat etsin istiyorsan kucuk bir mama alin bitene kadar meme mama gidin deneyin
ecemakca twinsmomYY memeyi reddetmeye meyilli bi bebek ve biberon hiç tutmadı alışırsa memeyi reddeder diye korkuyorum
twinsmomYY ecemakca ben lansinoh az akiski kullaniyordum bu aylrda zaten illa red okucak bikmadan hep rmzirr canim
twinsmomYY ecemakca biberon markasi hic kendiliginden akmiyo cektikce geliyo eger zaten bana kalirsa suan icjn kilo alimi iyi arkdslarinsa dedigi gibi doktirunu degstr bence
Gzmskr ecemakca nasıl yani az mi bulmuş gayet normal benim bebegim 2950 doğdu 2 aylikken 5400 du gayet güzel kilo alımı dedi üstelik 2 doktora goturdum ikiside çok iyi dedi.Doktorunuzu değiştirin bence
Ceyo0666 ecemakca doktorum vana o zamanlar günde 5 6 defa dişli bez 1 2 defa kakali bez alıyorsan iyi doyuyodur demisti sizin nasil