MinikcivcivimDeniz 34 haftada premature dogan bebegim 5 gun kuvozde yattiktan sonra eve geldik. Dr beslenme zorlugu oldugunu soylemisti. Meme reddi yasiyoruz ve asla tutmuyo. Mama kullaniyoruz son iki gundur cok fazla yiyor 1 ay 10 gunluk bebegim 1.5 saatte 50 cc yiyip uyurken simdi doymuyor yarim saat gecmeden aglamalarla birlikte tekrar istiyo hatta verdgimizde 45 cc yiyebiliyo tekrar beslenmesi 2 saati bulmuyo. Cok mu fazla?
Mom06 MinikcivcivimDeniz acaba mama tokmu tutmuyo canım benmde sütüm kesildi 1 ay 20 günlük bebeğim 2 veya 3 saatte bi 90 ml içiyo bazen 120 içiyo sma optipro kullanıyorum tavsiye ederim
nurayuzun MinikcivcivimDeniz gazı olabilir canm gazı olan bebek emmek yemek ister o emme hareketi onu rahatlatıyor tok olduğundan eminsen bi yalancı emzik dene
Su-1 Hangi mamayı kullanıyorsunuz ilk doğduğunda hipp kullaniyorduk bizde öyleydik surekli agliyordu yarim saat sonra cok iyi bir mama ama benim kızım doymuyordu değiştirdikten sonra sakinledi daha uzun uyumaya baslamisti
Fatosumum Gaz sonradan oluşuyo gazı başlamış olabilir 20 gün sonra falan krizlerle kendini belli ediyo emerek rahatlamaya çalışıyorlar sizinkide mama yediği için onunla rahatlamaya çalışıyo
MinikcivcivimDeniz Fatosumum emzikle durmuyo ama. Surekli masaj yapiyorum relactaz kullaniyorum catlagi var diye hep elim ùzerinde
MinikcivcivimDeniz Mom06 yarin dr a gidecegiz danisacagim eger oyleyse degisirim. Cok tesekkur edrrim canim
Cagla 90 ver 2. Bucuk saat durur ozaman. Mamayi arttirirsan tok kalma süreside artar. 50 ml az 1 aylik bebek için 1 aydan sonra ben 120ye gecmistm 3-4 saatte bi veriyodum. Mamayi arttir bakalim bi ozmn nasil oluyo.
MinikcivcivimDeniz Seviye_0909 peki sizinde ara ara diymama sorununuz oluyor mu. Mesele bir ogunde com fazla yeme istegi
Mom06 Sdaa canım 3. 630 doğdu ertesi gün 3.430 kaldı suan 1 ay 22 günlük 5 kg doktor gayet iyi dedi kilosu hatta ablam obez diyo kendi bebeği anne sütüyle beslendi hep zayıftı 😂
Sdaa Mom06 masallah cnm biz de 3 aylik oldu yeni basladik o mamayi kullanmaya 2200 dogdu suanda 4300 ins bu mama iyi gelir biraz toparlanir
Mom06 Sdaa insallah yarar canım optiprosunun yapısı daha güzel içeriğinde ne değişti anlamadım ama gold yapıs yapıs oluyo biberona koyarken