Benimde senin gibi kasıklarımda bi basınc oluyo bazen cok agrı yapıyo , karnımı içime cektiğimde bi gariplik hissediyorum bi ara cok fazla akıntım vardı doktor ona bile normal dedi. Ben enfeksiyon mu acaba diye düşünüyodum . He bide asırı terliyorum lohusalıktan beri terleme olayını atamadım