Arkadaşlar merhaba. 16 günlük bebeğim var ilk hafta emzirme sorunu yaşadık tutturamiyordum çok ağlıyordu pes etmedim o ağladı ben ağladım kaşıkla verdim sagdim verdim çok zorlandık ama emzirme danışmanına gidip yardım aldık en son hallettik güzel emiyor şimdi. Fakat şimdi başka bir sorunumuz var aç kalmasın diye sürekli emzirdim memeye çok alıştı uyanıyor ilk beş dakika on dakika aktif emiyor sonra uyuyakaliyor emzik niyetine kullanıyor memeyi. 2 saat 2.5 saat sürüyor emzirme seansimiz. Tam uyuyor yerine koyacağım ağzından çektiğim an uyanıp ağlıyor emmek istiyor tekrar veriyorum uyuyor tekrar çekiyorum yine uyanıp emmek istiyor oyalayinca ağlıyor çok fena. Ne yapacağımı şaşırdım en son emzik verdim bazen tutuyor bazen atıyor ama emzik yüzünden emmeyi bırakır diye çok korkuyorum tecrübeli anneler lütfen yardımcı olun ne yapmam gerekiyor :( emzik vermek hiç istemiyorum ama çaresiz kalıyorum ben ne yapacağım :(