Nurci Kızlar sabah oğlumun hiç birşeyi yoktu öğlenden sonra bir anda ateşi çıktı 37,8 oldu üzerini çıkartıp nemli bez koydum banyo yaptırdım ilaç verdim 36 olmuötı şimdi tekrar 37,7 oldu çok yüksek mi müdahale etmem gerekir mi çünkü bütün gün uyumadı şimdi uyuyor ve uyandırmak istemiyorum
TugceAsaFaruk Nurci 38,5 e kadar normal kabul ediliyor diye söyledi doktorumuz. Sağlık ocağından da öyle söylemişlerdi aşı olduğumuzda. Calpol filan verdiniz mi
ymn Nurci bence gayet normal canım,benim dr 38 ve üzeri olunca endişelen demişti.Bence uyandırma bebişi😇ama ara ara ölç ateşini yine de🙏Süreklii de ölçme o da panik yapar seni😇geçmiş olsun
AygulSina Nurci bebegine ilac 38.5 oldugunda ilac vermelisin ve bebegine mudahale etme sadece oda sicaksa kaloriferi kis ve uzerini ortme. Cocuk doktorumuz soyledi bunu. Aksam bizimde 37.8 oldu ama yarim saat icinde kendiliginden dustu
TugceAsaFaruk Nurci 8 saatte 1 bir çay kaşığı kadar verebiliyosun canm. Bizde 2 ay 5 günlüğüz. Kaç saat oldu vereli calpol. 6-7 saat olduysa tekrar verebilirsin bir cay kaşığı
Nurci TugceAsaFaruk tam 8 saat oldu canım bez koydum alnına koltuk altına düzelme olmazsa vericem ilk defa ateşi çıkıyor ilk tecrübem ve neden oldu anlamadım hiç birşeyi yoktu sabah 🤷♀️
Yagizmomms Canım üstünü çıkar çocuğun zibinla kalsın. Üşümez merak etme 1 hafta hastanede yattık 3 ayligiz bizde . Ne zaman ateşi çıksa hemen üstünü ve çoraplarını çıkarttırdilar.
Nurci Yagizmomms kombiyi kıstım canım üzerini de çıkartırsam bu seçer üşütürüm çocuğu diye korkuyorum
nupeldemir21 Nurci bol bol emzir bebeğin ilacı sende benimde başıma gelmişti 38 küsürlerdeydi ateşi oğlumun o istemeyene kadar emzirdim ve 1 saat içinde başka hiç bir uygulama yapmadan ateşi düştü oğlumun