hazalinannesi1705 size göre düşük ama bana göre yeterince rahatsız edici ne yazık ki. Çünkü masa başı çalışıyorum ve bilgisayar artık iyice yoruyor gözlerimi. Bize iki kişilik fiyat çıkardılar, bu kadar yüksek söylenmedi, ama bakalım nasip ins hayırlısı olur. 🌸