Ozlembade Merhaba anneler, kizim 2 aylik bazen sanki midesi agzina geliyor gibi oluyor gelen siviyi yutuyor ama dun geceden beri bu onu oksurtuyor. Bu neden olur bilen var mi ne yapmali? tecrube edenler yardimci olursa cok sevinirim.
Yavrusununannesiii Ozlembade benimki de öyleydi 25 günlüğüz bugun midesinden ultrason a bile girdi ama bişeyi çıkmadı reflüden dolayı doktorum gaviscon toz verdi
EgeveAlyaninannesi Buyuk ihtimal bebek reflusu var annesi bi doktorunuzla gorusun basinin altina hafif yuksek birsey koy
Omerasafsmom Bebeklerde reflü oluyor gazını aldıktan sonra yatırmayı deneyin, şu anda tükürük bezleri daha fazla çalışmaya başladı onun yoğunluğuyla midesi bulanıyor olabilir. Artan tükürüğü yutmayı öğreniyor.
Ozlembade Omerasafsmom gazini aldiktan sonra yatiriyorum genelde bazen cikmiyor ama mumkun oldugunca dik tutmaya calisiyorum her emzirme sonrasi
Omerasafsmom Ozlembade Şu sıralar çiğneme gibi hareket yapması ve tükürüğün fazla gelmesi sebebiyle midesinin bulanması hatta yutmaya çalışırken öksürmesi çok normal bence takip edin içinize sinmiyorsa doktorunuza danışın ama başınıda yüksekte tutun.