Prnssannesii 6 ay 10 günlüktü. eger bebeğinizin reflü, alerji gibi bir problemi yoksa ek gıdaya erken baslamanızı tavsiye etmem, zaten ilk aylar tadımla geçiyor. sonra yavas yavas miktar artıyor. Anne sütü ya da formül mama ilk yıl agırlıkta . zaten ömür boyu beslenecek.