Manolya İlk defa duyuyorum göysün akması normal diye biliyorum ama agrı olması nı anlayamadım bence bi doktor a görünseniz iyi olur ne olur ne olmaz
Ipekk [bilinmeyen] birini emzirirken diğerinden akması normal. Bol bol emzirin emzirmeden önce biraz elinizle sağabilirsinz. Zamanla düzelecektir. Soguk uygulama yapın biraz süt. Süt şuan fazla üretiliyor. Dikkat edin ama mastit olmasın.
DefDora Pompanız varsa bir taraftan emzirirken bir taraftan sağım yapabilirsiniz sütünüz araya gitmemiş olur. ağrı bende de oluyor, benim emerken ısırdığı için süt kanalları tıkanıyor ağrı ateş yapıyor devamlı masaj yapmalısınız
MTkutay [bilinmeyen] Canim mastit başlangıcı gibi görünüyor söylediğin seyler mutlaka genel cerraha git
uleErenTozkoparan [bilinmeyen] bende emzirirken uyarıldıgında birini emzirirken diğerinden akıyo ve öyle olunca beni iki büklüm edecek bir sızı geliyo kimin dediğini hatırlamıyorum ama süt kanalları dar olunca böyle sızlarmış benim ateşim felan olmuyo sadece bi göğsümün ucu tıkanmış içten sızım sürekli oluyo meme ucunda beyaz sivilce gibi birşey oluyo sürekli ama çocuk emince patlıyo çok emdirince o göğsümü sonra tam boşaltamassa yine tekrarlıyo böyle
Kubra34 uleErenTozkoparan Benim de o beyazlık oluyor neden oluyormus ki?Bir de neyapmak lazım bilginiz var mı?
Melikeyigitemre [bilinmeyen] canım akmasına iyi diyorlar dogru emzirme pozisyonunda emzirildiginde akarmiş insternetten arastirdigimda boyle soyluyordu benimkindede akıyor .😊
MTkutay [bilinmeyen] bu tarif ettiğin tamamen mastit canım antibiyotik verir doktor o sütü iyice sagip bitirmen lazim
uleErenTozkoparan [bilinmeyen] yok benim emzirirken sızlıyo dolu oldugu için değil geçmiş olsun canm git tabi
uleErenTozkoparan Kubra34 süt kabarcıgı sanırım hiçbirbilgim yok bebeğim emdiği halde oluyo sızı yapıo